2020-2021 სასწავლო წლის სადამრიგებლო ანგარიში

2020-2021 წლის სადამრიგებლო პროგრამის  ანგარიში


    

    მე-5  კლასში ირიცხება 24 მოსწავლე. 13 ბიჭი და 11 გოგოსექტემბერში მოვიდა 2 ახალი მოსწავლემიმდინარე სასწავლო წელს ჩემი მოვალეობის განხორციელება დავიწყე სამოქმედო გეგმის შედგენითსასწავლო დაწყებამდე შევხვდი მშობლებს და მოსწავლეებს დავურიგე სახელმძღვანელოები ხელშეკრულების საფუძველზე და ყურადღება გავამახვილე მოსალოდნელ სირთულეებსა და ცვლილებებზეკლასში შექმნილია სწავლისა და სწავლებისათვის უსაფრთხო გარემომოსწავლეები ინფორმირებულნი არიან თავიანთი უფლება-მოვალეობების შესახებსწავლება მიმდინარეობს სამინისტროს მოთხოვნათა შესაბამისადმოსწავლეებს ჩამოყალიბებული აქვთ კრიტიკულიშემოქმედებითითავისუფალი აზრის დაფიქსირებისსხვისი აზრის მოსმენისა და პატივისცემისგუნდური და კონსტრუქციული თანამშრომლობის უნარ-ჩვევებიჩატარდა მშობელთა კრებებისაჭიროებისამებრ ხდებოდა მათთან ინდივიდუალური შეხვედრებიპირველ გაკვეთილზე ბავშვებს წარვუდგინე სამკერდე ნიშნები სულ 11 ცალირომელიც ბავშვებში ჩამოაყალიბებს მიზანდასახულზრდილობიანბეჯითპასუხისმგებლიან და კეთილ ადამიანებადპირველი სემესტრის ბოლოს ჩავატარე ტესტირება ყველა საგანში (ბავშვები რომ მიეჩვიო სემესტრის ბოლოს ტესტირებებს და მათ მიერ ცოდნის მიღებაა იყოს აღქმული არა რროგორც "გაკვეთილისთვისარამედ რაიმე გრძელვადიან პერიოდზე გათვლილი გარკვეული "ჯილდოსმიღებისათვისრაც მოსწავლეებში განავითარებს მიზანდასახულობასსიბეჯითესგრძელვადიანი მიზნების დასახვასა და ანალიზს), რომლის შედეგებიც ინდივიდუალურად გავაცანი მოსწავლეებსა და მშობლებს და მივეცი რჩევა თუ რომელი განხრით სჭირდებოდა ბავშვs დახმარება რომ ზამთრის არდადეგებზე ემუშავა მათზეპირველი სემესტრის დასასრულს გავაკეთე პრეზენტაცია და გავაცანი მოსწავლეებს  პირველი სემესტრის განმავლობაში მათ მიერ ჩადენილი კარგი „გმირობები“, ჩავატარე ფარული გამოკითხვა მოსწავლეებსარადგან მოსწავლეები მიეჩვიონ ურთიერთშეფასებასკარგი თვისებების ჩამოყალიბებაშიარა " მასწავლებლისათვის", არამედ მისი საკუთარი მიზნისათვის და პიროვნების ჩამოყალიბებისათვისდა მასწავლებლებს შორის თუ ვინ რომელ სამკერდე ნიშანს იმსახურებდა რომლის მიხედვითაც ბავშვებს გადაეცათ შესაბამისი სამკერდე ნიშნებიმეორე სემესტის დასაწყისშიც შევახსენე ბავშვებს სამკერდე ნიშნის მისაღებად რა მოქმედებები იყო მათ მიერ გასაკეთებელი და შემდეგ ვაკვირდებოდი მთელი სემესტრის განმავლობაშიბავშვების უმრავლესობამ დაისახა გარკვეული სამკერდე ნიშნის მიღება მიზნად და მთელი სემესტრის განმავლობაში ცდილობდნენ ჩაედინათ მის მისაღებად საჭირო მოქმედებები. ჩავატარე ონლაინ ოლიმპიადა kahoot-ით „ვინ უკეთ იცის მათემატიკა“. სადამრიგებლო სააათის ფარგლებში მოვაწყვეთ დისკუსია თემაზე "მეგობრობა", "ზრდილობა ადამიანის საუკეთესო თვისებაა",  „ ჩემი უბნის/ქალაქის გარემოს დაცვა“. ვისაუბრეთ თემაზე " ურთიერთობა თანატოლებთან და უფროსებთანრომლის მიზანი იყო თაანატოლებთან და უფროსებთან ურთიერთობისას მოუსმინონ და უკეთ გაიგონ ერთმანეთსამ თემაის განხილვა იყო მეტად მნიშვნელოვანი , რადგან ამ პერიოდში გახშირდა თანატოლებს შორის დაპირისპირებაპერიოდულად საჭიროებისამებრ ხდებოდა მშობელთა ინფორმირებავერიდებოდით ორგანიზებულ, " მასშტაბურ შეხვედრებს" , ექსკურსიებს პანდემიის გამოსასწავლო წლის ბოლოს ისევ ჩატარდა ყველა საგანში ტესტირება რომლითაც გამოვლინდა და გადაეცა ყველა საგანში ყველაზე კარგად შესრულებული ტესტის მქონე მოსწავლეს  " ყველაზე ნიჭიერისსამკერდე ნიშანიასევე ისევ მოსწავლეთა და მასწავლებელთა საერთო გადაწყვეტილებით ბავშვებს დაურიგდათ შესაბამისი სამკერდე ნიშნებიმინდა ავღნიშნო რომ ერთ-ერთმა მოსწავლემ ისრაც დაისახა მიზნად მიეღო წლის ბოლოს სამკერდე ნიშანი " მიზანდასახულიარა იმიტომ რომ ის მოსწავლე იყო ყველაზე საუკეთესო შედეგების მოსწავლე არამედ იმ ცვლილებისათვის რომელითაც მან ყველაზე მეტად "გაზარდასაკუთარი თავი). მოსწავლეებმა მიიღეს მონაწილეობა შიდა მათემატიკის ორტურიან ოლიმპიადაში და და ერთ ერთი გუნდი გავიდა მესამე ადგილზე ხოლო კაპიტანმა აიღო "ყველაზე საზრიანი კაპიტნისწოდებაროგორც ყველაზე მეტი სწორი პასუხის მქონემსასწავლო წლის დასრულებისას მშობლებს გავაცანი თითოეული ბავშვის მიღწევები და შედეგები.

 

 

Comments

Popular posts from this blog

საახალწლო კომპოზიცია

სასწავლო ექსკურსია

ქცევის წესების შემუშავება